söndag 8 mars 2009

Philosophers Notes dot Com

Det finns så många själv-hjälp-böcker och ibland kan det vara svårt att veta vilken bok man ska läsa. Det finns så många likadana!! Brian Johnson kom på idén att läsa och sammanfatta böckerna. Det finns 25 gratis PDF- eller mp3-filer. Jag har läst ett par av böckerna och det är en bra lista. Om det är av intresse för dig, bli medlem och sen kan du ladda ner alla 25 gratis!

6 sidor PDF eller 20 min mp3 :)

Klicka här för att komma in på sidan och börja ladda ner!

Check it out my dear friends and it might do you good! Worse scenario, you might learn something new! Spooky right... =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Malmö, Skåne, Sweden
Med denna bloggen vill jag hålla min inspiration på hög nivå och inspirera andra!

Min blogglista

Bloggintresserade