måndag 9 mars 2009

Bolt - filmen du bara måste se


Jag kände inte alls för att se den... Men tji fick jag! Den va superbra! I början satt jag som ett barn (haha) och pekade ut mina "korrekta" fördomar mot filmen: titta, vad ska detta vara bra för? Vad lär sig barn av detta? Skulle detta vara en rolig film?
Sen kom vändningen och filmen var heeeeelt underbar till sista sekund. Jag skrattade extremt mycket och grät tom...... HAHAHA ja det gjorde jag! Jag älskade alla detaljer med filmen, parodin på alla människor. Flickans agent i filmen påminner SÅÅ mycket om Ari Gold i Entourage, tycker ni inte? (För de som sett båda, om någon)
BTW - katten är min favorit i filmen och jag säger det eftersom jag misstänker att det är en fråga som yrar i allas skalle.. haha NOT

Ett Hett Tips:
Använd mina fräna sökmotor här till höger. Imdb's seach bar: testa att skriva in Bolt och eftersom du kommer in på imdb's sida så får du inte glömma att återvända hit... Muahaha eller så kan du ALLTID ha två sidor på min blogg uppe. Det var en smart idé! Så kan du läsa på den ena och spela pacman och söka imdb-filmer på den andra hehehe =D

En hård puss (som bränner kinden) på er alla underbara, människor!!!!

3 kommentarer:

  1. hahaha snacka om att du låter din fantasi flöda!!! beijinhos // gigi

    SvaraRadera
  2. ja, jag föreställer mig dig som snäll TEX hahaha. PUUSS

    SvaraRadera
  3. haha jag vill se den =( //nicole

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Malmö, Skåne, Sweden
Med denna bloggen vill jag hålla min inspiration på hög nivå och inspirera andra!

Min blogglista

Bloggintresserade