söndag 1 mars 2009

Jag Blir Så FÖRBANNAD

Asså om d e något som gör mig mer arg än rasister, så är det de fucking, jävla SMYGRASISTERNA som tror att bara för att de Säger att de inte är rasister så ska de kunna kasta ut sig vilket rasistiskt skitsnack som helst. AAAAAHHHHHHHHH vill slå någon!

Jag läste en tjejs blogg och tyckte den verkade helt ok tills jag läste ett inlägg som hette: Svarta män gär mig rädd, då tänkte jag, det kommer nog någon vändning i själva texten.. Jag tänkte: rubriken e säkert bara till för att väcka uppmärksamhem och kalla till sig läsare, men nej. Denna idiotiska bloggfittan tycker faktiskt att man kan skriva så rasistiska saker i sin blogg. En man hade stött på henne o d hemskaste var att han var svart. O sen satte sig den lilla lantlollan i sin buss(som hon kallade sin räddare) till staffanstorp och då skrev hon sms till sin kompis o berättade att en SVART man stött på henne.

Jag vet att denna bloggen bara handlar om positivitet men jag vill göra det klart för folk (som tydligen inte fattar) att rasism är rasism. Det spelar sen ingen roll alls om du SÄGER att du är rasist eller inte.


Här är lantlollans blogg om ni vill säga er åsikt till henne eller läsa blogginlägget som det är skrivet, för detta är MIN tolkning av det jag läste...

http://missmaddis.com/

7 kommentarer:

  1. uh.. vårda ditt språk lite. Sånt där trams vill ingen läsa. Konstruktiv kritik är bättre än ord som "fitta" sedan när var vårt könsorgan något fult och dåligt? Skärpning tjejen, du får bara dig själv att framstå som en idiot

    SvaraRadera
  2. Nataly, du har inte precis läst på om denna tjej. Det känns tråkigt att du kan göra ett påhopp av ett enda inlägg utan att ta reda på lite mer om hennes bakgrund. Jag känner henne och det du skriver om henne är inte sant överhuvudtaget.. Jag antar att du tar en ytterligare titt på hennes blogg och läser hennes svar till dig - så slipper jag förklara hur fel du har.

    SvaraRadera
  3. din tönt, väx till dig lite du & ord som fitta ? kaxigt tjejen ;) visar bara vad din iq ligger på

    SvaraRadera
  4. Javisst framstår jag som en idiot när jag svär om man bara läser svordomarna. För att förutom just de orden som halkade in i ilskan så menar jag exakt allt annat. Jag vet inte om "Sofia" här vet ens vad IQ är och det borde du nog kolla upp innan du tar upp DET fler gånger

    SvaraRadera
  5. Jag kan nog säga att jag håller med om att det känns lite konstigt att läsa att någon finner svarta män som skrämmande. Madde som hon kallas, säger att hon inte är rasist eftersom hon har barn med en afrikan, men hon glömmer att nämna att denna afrikan är ju faktiskt VIT! Det finns ju vita i afrika oxå. Han är alltså INTE svart. Så det får en att undra lite vart hon står självklart. Det får henne i alla fall att framstå som en smygrasse.
    Själv som utlänning känns det inte alls kul att höra att folk är RÄDDA för svarta, det känns ganska ignorant faktiskt. MEn men, jag vet inte om hon är det eller inte, rasist alltså. Men obehagligt är det att läsa i alla fall. Onödigt att skriva oxå från hennes sida.

    Ha en bra dag!
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Du e ju inte sann för fem öre. Riktigt pinsamt att läsa det du skrivit med tanke på att du nog inte ens läst hennes blogg om än för detta inlägg om svarta. Jag känner Madde personligen, en av dom bästa. Gör det mig till rasist? Och ja hon va gift med en VIT afrikan, gör det henne till mindre rasist? Du verka tycka att det bara är mot svarta man kan vara rasist. Men allt jäkla ståhej om VITA judar då?? Du borde läsa lite historia i skolan också.. Och lära dig skriva med lite bättre ord än just såna ord som skulle kunna komma från en med utländsk härkomst då dom e bra på att använda ord som: Gå å knulla dina mamma, din syster e en hora.. Fittejävel osv.. Så vem är smygrasist om någon???

    SvaraRadera
  7. till kim: du är så förvirrad i det du skriver, du säger emot dig själv vid flera tillfällen men okeeey ska försöka svara på det jag förstod... bara d du säger att d e människor med utlänsk hätkomst som använder vissa ord gör dig till en fördömande rasist! så hejdå där fick du mitt svar haha! och jag VET att när du snackar om denna "gruppen av människor med utlänsk härkomst" så använder du nog andra ord privat. kan tänka mig att du är en sån som säger blatte, svartskalle osv och sådana människor och jag har verkligen inget gemensamt

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Malmö, Skåne, Sweden
Med denna bloggen vill jag hålla min inspiration på hög nivå och inspirera andra!

Min blogglista

Bloggintresserade