söndag 8 mars 2009

Pac Man till mina läsare


Jag lär mig hela tiden något nytt.. Nyligen la jag till ett nytt spel här på bloggen. Längst ner finns PAC MAN!!! Wiiieeee =) Jag spelade det när jag var liten och tyckte det var jättesvårt nu men men övning ger färdighet och detta är nog ett spel jag orkar/vill/känner lust till att öva på.

Tack så mycket till alla som lyssnar på mitt blogg-tjatande och TAAAAACK till alla som läser!!!
Jag blir sååå glaaad! =D
Om någon undrar hur man kan göra mig ännu, ännu gladare så vore det genom att skriva en kommentar efter ni läst... Men bara snälla =P

Puss!!!!

6 kommentarer:

  1. hihi jag älskar din blogg//nikki

    SvaraRadera
  2. hej älskar din blogg//nikki

    SvaraRadera
  3. Heeej Miss Palacios! Taaack för att du kommenterar =D Jag älskar att du älskar den och jag ska göra allt för att bjuda på underhållande läsning!! Pussss

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. me love it too!!!! vågar nt använda mitt riktiga namn :P hahhhahaha!!!! //gigi

    SvaraRadera
  6. och jag trodde d va en annan nikki manita.. sorry!! love you 2 <3

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Malmö, Skåne, Sweden
Med denna bloggen vill jag hålla min inspiration på hög nivå och inspirera andra!

Min blogglista

Bloggintresserade