torsdag 12 mars 2009

En av mina idoler - Mr. Katt Williams



Detta är en av de roligaste på hela jorden just nu!!! Efter att vi förlorat Bernie Mac så kände jag mig extra uppskattande av komedi. Jag kommer aldrig med ord kunna beskriva min kärlek till komedi, inte musik och annat jätteviktigt heller. Känslor är rätt svåra att beskriva... Det jag känner när jag hör Katt Williams skämta om bl.a. allvarliga saker på ett så fint och underbart sätt kan jag inte beskriva, kanske visa. Jag skrattar högt när jag tittar och blir minst lika lycklig när jag senare tänker på skämten och historierna, tyst för mig själv. Jag är en sådan människa som väljer mina filmer baserat på känslorna de ger mig. Skräckfilmer går fett bort... Jag är inte emot någon slags kategori, men eftersom känslorna inte stängs av lika snabbt som filmen så väljer jag medvetet vad jag vill ska hända efter filmen. Jag känner glädjerus =) Efter skräckfilmer blir jag alltid lite/medium/ganska mycket paranoid. Men ändå skulle jag alltid titta på skräckfilmer när jag var liten. Dracula eller nån knäpp seriemördare etc.
Numera väljer jag nästan alltid komedier eller dokumentärer om mina intressen.

Tappade tråden där haha... Katt Williams var det ju! Han är inte bara en rolig artist utan verkar vara en bra människa. Det är också något jag tänker på. Om jag stöttar denna människans karriär eller överhuvudtaget, och han är en sån man bara vill väl. Man kan till en början knappt tro på att han är ensamstående pappa till åtta barn varav sju är adopterade! Jag tycker det är helt fantastiskt! Bernie Mac hade för övrigt också hand om sina syskonbarn. Båda dessa komiker använder/använde mycket av det allvarliga i deras liv i showerna och jag tror att det är en av anledningarna till att jag charmas så lätt...

För info om honom kan ni kolla direkt här på imdb's lilla sökmotor eller om ni vill skratta lite nu med detsamma så kan ni se trailern till hans film. Här:

Katt Williams på You Tube

Puss & Kram på er allihooooop :-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Malmö, Skåne, Sweden
Med denna bloggen vill jag hålla min inspiration på hög nivå och inspirera andra!

Min blogglista

Bloggintresserade