söndag 8 februari 2009

Vad är detta för blogg

Vad handlar min blogg om? Vad vill jag med den? Vem ska läsa den?

Jag har tänkt länge på vad jag vill att min blogg ska handla om. Jag har testat att blogga förut men har alltid blandat glada med deprimerade inlägg... De dagar jag inte mått så bra har jag bloggat och nästan gråtit. Men nu är det slut med det. De dagar då jag inte mår så bra ligger min fokus på att må bra! Så om jag nu skulle blogga en regnig dag skulle det vara för att uppmuntra mig själv. Jag vill att min blogg ska ha fokus på Positivitet, livsförbättring och andra saker som får en att må bättre. Sen spelar det ingen roll vad det är för något eller var det kommer ifrån. Dvs det är inget konstigt för mig att prova på en gammal kinesisk meditation eller indiskt mantra och bli inte förvånad om jag lägger ut en video där jag gör en sk happy dance haha, fast det har jag inga tankar på för tillfället =).

Vad jag vill med min blogg är att uppmuntra mig själv och andra till att vara fokuserade på vår vilja att vara ett glatt folk. Att inte vara orolig för allt och att med träning bli bättre på att få de upplevelser vi önskar oss och välkomnar till våra liv. Bloggen handlar om min personliga utveckling och vilka medel jag tar till. Mina tankar om livet och allt utöver det.

Vem ska då läsa min blogg? Ja inte min syster tex haha hon ska bara gå in och kolla lite då och då för att hon måste, för att hon är min syster =) . Hon är inte alls intresserad av sånt som man inte kan se eller ta på. Hon brukar inte tänka på gud eller på andra "detaljer" i ens liv. Inte för att det är ett tvång för någon som läser min blogg utan mer för att det är en del av mina tankar.

Okeeeeej. Nu ringer Sandra, som jag redan borde träffat, och stressar mig. Jag måste gå nu! Fortsätter senare... Puss Puss

Fortsättning...
Ja alla kan läsa min blogg som har en nyfikenhet eller ett intresse för livet. Hur man lever livet bäst. Det är något som jag försöker ta reda på. Jag har 1000 tankar varje dag som bara slår mig och ibland funderar jag vidare på några av dessa, de tänkte jag dela med mig på mig blogg...

2 kommentarer:

  1. Entao e em portugues?? Eu também quero bisbilhotar o teu blog! Tack, Puss Puss

    SvaraRadera
  2. Haha I'vew thought about blogging sometimes in english.. portuguese I know I wont, but english is a probability in the nearest future... haha ou então perguntas ao meu pai para traduzir hahah não so brincando, mas a sério, vou escrever em inglês de vez em quando.. BOA de me-dar um comentário =D obrigada!! Beijinhos, Puss Puss!! TACK!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Malmö, Skåne, Sweden
Med denna bloggen vill jag hålla min inspiration på hög nivå och inspirera andra!

Min blogglista

Bloggintresserade