tisdag 29 september 2009

Life goes on...

I'm so excited, and I just can't hide it!
I'm about to loose control and I think I like it!!!!

Nu är allt så superfint, allt går åt rätt håll. Jag fick reda på att jag har en flicka i magen =D alltså en liten Lucinda (farmors namn) och allt är bra med henne. Haha det var så roligt för först satt hon på sina fötter så kunde hon inte se något och hon (barnmorskan) försökte peta lite på magen med den grejen de håller mot magen och hon flyttade inte på sig. Sen när hon skulle fylla i lite saker på datorn så petade jag till det rejält på magen och när hon kollade igen sa hon: Ja men det är ju en flicka! Så duktig hon var som gjorde som mamma ville!! Jag hade bestämt mig för att inte gå därifrån utan att veta könet och det funkade hihihi! Jag är överlycklig! Fick också fina bilder på hennes ansikte i profil med handen framför ansiktet så att det ser ut som om hon suger på tummen. Troligen kommer jag att gå till min syster imorgon för att scanna in bilderna och då lägger jag ut nån här med. Hon är 18 cm och väger 224 g. En liten, liten tös än så länge =)

En annan underbar nyhet är att jag ska titta på en lägenhet imorgon och den kommer jag TROLIGEN flytta in i den 1:a december. Jag kommer att bo granne med min kompis Sandra och ha nära till mormor och det är bra så hon orkar gå dit. En mindre trevlig grej är att det är på 4:e våningen och då får vi se hur det kommer att gå med vagn och allt, men en sak är säker-
Det löser sig!!!

Jag har pratat med min mamma som varit i Brasilien nu i tusental år och hon kommer hem på måndag om allt går bra så det är många glada nyheter idag. Nu ska det bara lösa sig med mina ekonomiska frågor, och det är jag säker på att det gör!

God Natt allesamman, hoppas att ni också har en massa spännande nytt i era liv!

Nu ska jag se den lilla biten det är kvar av Barca-matchen...

Love, love & LOVE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Malmö, Skåne, Sweden
Med denna bloggen vill jag hålla min inspiration på hög nivå och inspirera andra!

Min blogglista

Bloggintresserade