torsdag 8 oktober 2009

Deppig-Peppig & barnvagnstankar


Mitt humör växlar... Ibland är jag jättedeppig och gråter eller mår illa. Eller jätteglad, pigg och i farten. Just nu är jag deeeeeeppig... Så jag skriver inte så mycket hehe men jag ska lägga in en bild som jag tog på magen idag. Den har vuxit en del sen sista bilden =)

Jag hittade en jättesöt låtsas-skinnjacka till min systerdotter i julklapp. Jag har tänkt mycket på vad jag ska köpa till henne, faktiskt den enda julklappen jag ens funderat på och nu har jag äntligen hittat den! Jag tror det var på Kappahl, och anledningen till att jag tror är för att jag inte hittade den i deras webshop, men jag är ganska säker på att det var i en Kappahl-butik som jag såg den, 299:-

Barnvagnar... AHHH!!! Vilket helvete! Jag har inte en aning om vad jag är intresserad av. Ska jag köpa begagnad eller ny? Vad är bra egentligen? Jag tycker att brio-vagnarna är rätt söta men de är så stora. Jag ser att folket ute har helt olika vagnar och ibland vill jag gå fram och fråga om deras vagn men än så länge har jag inte gjort det... Vill inte verkar knäpp eller påträngande. Jag skulle vilja sitta ner med alla som använder barnvagn i Malmö och höra vad de säger om dem hahaha. Ha en intervju med alla småbarnsföräldrar om praktiska tips. =)

Nä, nu ska jag vila mig lite till och sen gå ut med hundarna...

Ha en strålande dag och värm upp inför helgen hihi.

Puss & Kram

Love, love & LOVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Hej, om du behöver tips om barnvagn och annat kan du gå till www.familjeliv.se. Det är ett forum för alla föräldrar och blivande föräldrar. Man hittar massor med tips om allt möjligt som har med barn att göra.
    Kram, J

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Malmö, Skåne, Sweden
Med denna bloggen vill jag hålla min inspiration på hög nivå och inspirera andra!

Min blogglista

Bloggintresserade