fredag 15 augusti 2008

Tack!

Jag vill börja med att tacka! Tack så mycket, jag har inte tillräckligt med ord för att beskriva min tacksamhet och kärlek. Tack för allt jag får se. Tack för allt jag får känna. Tack så jättemycket för all kunskap.

Jag vill säga än en gång att det finns inga sammanträffanden. Inte på det sättet de flesta brukar uppfatta det som. Det är ingenting som bara råkar hända. Det har alltid varit meningen. Det finns universella lagar som får det att vara så. Det kunde inte varit på något annat sätt. Lagen om orsak & verkan. Allt du har gjort och upplevt i ditt liv har skapat resultatet- du som du är idag. Där du står just nu.

Du ska vara glad över ditt liv. Det är underbart från och med den sekunden du tror det. Det handlar inte om vad du har, utan hur du ser allt som finns. Du äger inget, du lånar det och du ska uppskatta varje sekund du som du njuter av det. Människorna i ditt liv är inget du äger. Dina barn är inte "dina" barn. De är barn som kommit fram genom dig, inte åt dig. Du är inte en mamma i livet, du är inte en företagare, du är inte en student. Du är en levande varelse som har ett syfte i nuet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Malmö, Skåne, Sweden
Med denna bloggen vill jag hålla min inspiration på hög nivå och inspirera andra!

Min blogglista

Bloggintresserade