torsdag 6 november 2008

Hundbyte

Nu är jag hos Allan och bytar hund igen. Igår var jag här och tog Hästen och lämnade Pi bara för att få umgås lite. Hästen går inte alls lika fint i koppel men är helt underbar att vara med inomhus, hon är mycket lugnare än Pi. Det är så roligt med hundar, att de är lika olika och lika som vanliga syskon. De har sin personlighet, sin stil sen har de gemensamma drag.

Pallar inte skriva mer nu.. Denna bloggen har ändå redna hunnit bli dammig så vi får se vad jag gör för att piffa upp den. Kanske ska börja skriva om något som andra hade tyckt var roligt.. haha just nu e den mest till mig själv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Malmö, Skåne, Sweden
Med denna bloggen vill jag hålla min inspiration på hög nivå och inspirera andra!

Min blogglista

Bloggintresserade