torsdag 20 november 2008

Virvelvind


Mitt liv är helt annorlunda... Jag sitter inte för mig själv lika mycket och när jag har tråkigt så dras jag "automatiskt" mot datorn. Läsandet har i princip upphört och det har meditationen också det sker endast sporadiskt numera... Jag ska inte skriva om vad jag vill göra mer om det inte är i en 100 dags-utmaning. Sandra har ju redan börjat tillsammans med mig men jag förstörde för mig själv direkt första dagen och räknade inte den. Sandra fortsatte och har bara blivit duktigare och duktigare. Jag har i och för sig gått upp i vikt sendan vi började och det var ju det vi skulle utmana varandra med men jag har inte hållt koll på min vikt alls. Jag bara ser att jag blivit större, hehe. Hoppas att det, senare, inte blir svårt att sluta med min viktökning för jag njuter verkligen av allt godis, choklad och allt annat i min väg! Ja, roligt har jag i denna förändring. Separationen gav mig lite ångest i början pga av drastiska förändringar men nu är jag van vid vardagen och jag trivs som attan!!! Jag umgås med roliga människor och tänker på roliga saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Malmö, Skåne, Sweden
Med denna bloggen vill jag hålla min inspiration på hög nivå och inspirera andra!

Min blogglista

Bloggintresserade