tisdag 9 december 2008

Lätt och roligt att vara lycklig

Är det det? Haha, jo det är det. Men varför känns det inte så ibland? Vissa dagar är mina negativa tankar mycket mer högljudda och jag kan inte ignorera dem lika lätt och mitt positiva tänkande känns far far away...

MEN,
idag är jag glad! Jätteglad utan några jätteanledningar. Jag är glad över att vara singel, glad över att vara ung och jag ser jättemycket möjligheter! Jag är bara glad!!! Om jag hade varit såhär glad varje dag så hade allt varit möjligt, så jag ska anstränga mig de dagar då det inte känns automatiskt.

Jag brukar kolla på Carolina Gynnings blogg, den är rätt kul att läsa. Hon verkar vara en sån jag hade älskat att umgås med..

Puss Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Malmö, Skåne, Sweden
Med denna bloggen vill jag hålla min inspiration på hög nivå och inspirera andra!

Min blogglista

Bloggintresserade